دانشگاه دولتی آنکارا

Image

دانشگاه دولتی آنکارا

دانشگاه آنکارا مانند هیچ یک از دانشگاههای ترکیه نیست. جو علمی و رقابتی بسیار سالم با طیف گسترده ای از بهترین رشته ها و اعضای هیات علمی با رزومه های پربار، هرکسی را عاشق تحصیل در این دانشگاه خواهد کرد. دانشگاهی که اولین محیط تحصیلات علمی بعد از استقلال ترکیه است. تعدادی از بهترین و مشهورترین سران سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هنری ترکیه فارغ التحصیل دانشگاه آنکارا ترکیه هستند.

رویای تحصیل در دانشگاه آنکارا ترکیه را به آسانی می توان به واقعیت تبدیل کرد. دانشگاه آنکارا مانند هیچ یک از دانشگاههای ترکیه نیست. جو علمی و رقابتی بسیار سالم با طیف گسترده ای از بهترین رشته ها و اعضای هیات علمی با رزومه های پربار، هرکسی را عاشق تحصیل در این دانشگاه خواهد کرد. دانشگاهی که اولین محیط تحصیلات علمی بعد از استقلال ترکیه است. تعدادی از بهترین و مشهورترین سران سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هنری ترکیه فارغ التحصیل دانشگاه آنکارا ترکیه هستند. از این میان می توان به عبداللطیف شنر نخست وزیر ترکیه، معمر گولر مدیر عامل بورس اوراق بهادار ترکیه و عثمان بیرسن اشاره کرد.

معرفی دانشگاه آنکارا

دانشگاه آنکارا ترکیه اولین دانشگاه تاسیس شده در دوره جمهوریت است که با گردهم آوردن دانشکده ها و گروه های مختلف در سال 1946 تاسیس شد. اکنون چه از نظر تعداد دانشجو، اعضا و پرسنل آموزشی و چه از نظر سطح و اصول آموزشی جزو پیشروترین دانشگاه های ترکیه می باشد.

رشته های متنوع و بسیار پرطرفداری در دانشگاه آنکارا ترکیه ارائه می شود. از جمله آنها می توان به علوم اجتماعی، حقوق، پزشکی، علوم کاربردی و … اشاره کرد. در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانید به تحصیل در این دانشگاه بپردازید. محل قرارگیری دانشگاه که در پایتخت کشور است، بر جذابیت و محبوبیت آن افزوده است. بیشتر از 70000 دانشجو در دانشکده های دانشگاه آنکارا حضور دارند و این دانشگاه هر ساله ظرفیت خود برای دانشجویان بین المللی را اعلام می کند. دانشگاه آنکارا در سال 2014 به عضویت پیمان اراسموس درآمده است و طبق این پیمان با دانشگاههای مطرح دنیا تبادل دانشجو انجام می دهد. 16 دوره ی کارشناسی و 18 دوره مقاطع بالاتر در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می شود.

 


قبولی های دانشگاه دولتی آنکارا

Images
محمد غفاری
سال : 2019


کارشناسی رادیولوژی (ترکی)


دانشگاه دولتی آنکارا

شهر : آنکارا

متقاضی دوره های حضوری یوس کلینیک از شهر : ارومیه

Images
محسن اکبری
سال : 2019


کارشناسی روابط بین الملل (ترکی)


دانشگاه دولتی آنکارا

شهر : آنکارا

متقاضی دوره های حضوری یوس کلینیک از شهر : ارومیه