دانشگاه خصوصی یدی تپه

Image

دانشگاه خصوصی یدی تپه

دانشگاه یدی تپه در استانبول (Yeditepe University) می خواهد از دانشجویان خود، افراد واجد صلاحیت علمی و فنی تربیت کند. فکرش را بکنید یکی از بهترین دانشگاههای خصوصی ترکیه، بزرگترین هدف خود را مسئولیت پذیری در قبال آینده آکادمیک و شغلی دانشجویان خود قرار داده است. دانشگاه خصوصی یدی تپه در سال 1996 میلادی تاسیس شده است و تا به امروز همواره یکی از دانشگاههای مورد علاقه دانشجویان بین الملل بخصوص دانشجویان ایرانی بوده است.

معرفی دانشگاه یدی تپه

این دانشگاه در سال 2018 رتبه اول رضایتمندی دانشجو ها در ترکیه را نیز کسب کرده است. اگر به دنبال تحصیل در رشته های تاپ از جمله پزشکی ترکیه، دندانپزشکی، داروسازی، رشته های مهندسی و هنری هستید، یادتان نرود که دانشگاه یدی تپه همواره باید یکی از گزینه های روی میز شما باشد.

دانشگاه یدی تپه در شهر بسیار زیبای استانبول قرار دارد. استانبول بزرگترین و به جرات می توان گفت زیباترین شهر ترکیه است. تحصیل در این شهر، مزه ی دیگری دارد. پردیس یدی تپه نیز در منطقه آتاشهیر قرار دارد. در محوطه پردیس، خوابگاه های اقامتی برای پسران و دختران به طور جداگانه وجود دارد. پردیس  AGUSTUS 26 دیگر پردیس مهم این دانشگاه است که در منطقه کایش داغی قرار دارد. معماری و سبک ساخت این پردیس گویی برگرفته از معماری سلجوقی است. بیشتر امکانات آموزشی، هنری، ورزشی و… دانشگاه در همین پردیس قرار دارد.

رتبه دانشگاه یدی تپه استانبول

نام دانشگاه یدی تپه در کنار دانشگاههای دولتی بسیار خوب ترکیه از جمله دانشگاه دوکوز ایلول ازمیر یا دانشگاه آتاتورک قرار دارد. در زمان تاسیس، بهترین دانشگاه در میان دانشگاه های هم‌ تراز خود بوده است. رتبه جهانی این دانشگاه در نشریه رسمی THE یا همان تایمز 1001 و رتبه ملی آن 19 است. این اعداد برای یک دانشگاه خصوصی واقعا عالی هستند. رتبه عملکرد پژوهشی دانشگاه نیز 1856 است.

  • رتبه دانشگاه از نظر نشریه THE در جهان: +1001
  • رتبه ملی در 2017 سایت سازمان  یوک: 6
  • رتبه در تاثیر گذاری بر جهان: +401
  • رتبه در بین دانشگاه های آسیا: +351
  • رتبه در دارنده بهترین کلنیک های سلامتی در جهان: +601

همکاری دانشگاه یدی تپه با بیش از 700 دانشگاه معتبر در کشورهای مختلف از جمله کانادا، روسیه، آمریکا و … سبب شده است نام آن در سطح بین المللی درخشان باشد. برنامه های تبادل دانشجو از جمله اراسموس، مولانا، فارابی و توافق‌نامه ی همکاری با Houston Methodist از بارزترین فرصت های مطالعاتی‌ است که دانشگاه برای دانشجویان خود فراهم کرده است. این دانشگاه در برنامه اراسموس، 140 موافقت نامه مبادله ای کسب کرده است. همچنین 3 تن از پروفسور های این دانشگاه جز 100 دانشمند برتر ترکیه هستند؛ و بیش از 1000 عضو هیئت علمی دارد.