دانشگاه خصوصی آیدین

Image

دانشگاه خصوصی آیدین

“پیش به سوی آینده ای روشن” این شعار دانشگاه آیدین استانبول است. دانشگاهی خصوصی در شهر بسیار زیبای استانبول که توانسته است در میان دانشگاه های برتر ترکیه جای خوش کند. اگر شما  هم به دنبال گرفتن پذیرش آیدیندر رشته های متنوع و تاپ جهانی هستید، به شما تبریک می گوییم. لیستی از بهترین رشته های دنیا در دانشگاه آیدین استانبول ارائه می شود و هر ساله مورد استقبال تعداد زیادی دانشجو از کشورهای مختلف قرار می گیرد.

رنکینگ دانشگاه آیدین استانبول

در مورد طرح اراسموس، فارابی و دوره های آموزشی پیشرفته دانشگاه آیدین استانبول چیزی شنیده اید؟ تمام اینها درهای شانس هستند که از سوی این دانشگاه برای شما گشوده شده است. درهایی که در افق آنها بودن در دانشگاه های مطرح اروپا و تحصیلات آکادمیک بهتر وجود دارد. از طرف دیگر پیشرفت های علمی آیدین سبب شده است که علی رغم اینکه یک دانشگاه خصوصی است اما در میان بهترین دانشگاههای ترکیه جایگاه خود را پیدا کند. نکته مثبت دیگر در مورد آیدین استانبول این است که شما می توانید در دوره های علمی و رایگانی که به صورت مداوم در دانشگاه جریان دارد شرکت کنید.

  • رتبه ملی آیدین استانبول: 32
  • رتبه در استانبول : 10
  • رتبه جهانی دانشگاه: 2902
  • رتبه دانشگاه از نظر THE در جهان: 600-401
  • رتبه از نظر شاخص های زیست محیطی و پاکی: 200-101
  • رتبه از نظر شاخص QS در جهان: 300-251
  • رتبه دانشگاه در رشته انرژی های پاک : 101–200

جالب اینکه دانشگاه از نظر زیست محیطی و شاخص های زیست محیطی نیز توانسته است رتبه های خوبی را در سطح جهانی کسب کند. دانشگاهی که در کل 11 سال سن دارد و با فعالیت های زنده و به روز خود توانسته است ماوای دانشجویان نخبه از کشورهای مختلف باشد. کسانی که پذیرش دانشگاه های برتر اروپا را کسب می کنند احتمال زیاد در دانشگاه، دانشجویی را خواهند دید که از دانشگاه آیدین استانبول به آنجا آمده است. تعجب نکنید، این همان برنامه اراسموس است که از طریق آن، تبادل دانشجو با دیگر دانشگاهها ممکن می شود.

 

 

بری مشاهده لیست شهریه های 2023 دانشگاه آیدین ، اینجا کلیک کنید !

 

دانشگاه خصوصی،ترهان،ترکیه،ایران،کنکور،یوس،مرکزی،یوس