مهمت آکیف ارسوی

Image

مهمت آکیف ارسوی

همان‌طور که می‌دانید زندگی دانشجویی فقط محدود به درس خواندن نمی‌شود و فعالیت‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هر دانشجو محسوب می‌شود. دانشگاه مهمت آکیف ارسوی با توجه به این موضوع بیش از 70 اجتماع دانشجویی اعم از باشگاه‌ها و انجمن‌های دانشجویی، برای دانشجویان خود در نظر گرفته که از این لحاظ به یکی از بهترین دانشگاه‌های ترکیه تبدیل شده است. در این دانشگاه فعالیت‌های متعدد علمی، هنری و فرهنگی زیادی وجود دارد که هم دانشجویان و هم مردم بوردور در آن‌ها شرکت می‌کنند.

پردیس دانشگاه مهمت آکیف هر ساله میزبان جشنواره‌ها و هنرمندان بین‌المللی بسیاری است و تقریبا هر روز در این دانشگاه کنفرانس، کنسرت یا نمایشگاهی برگزار می‌شود که با استقبال گسترده دانشجویان مواجه می‌شود. در ادامه این مقاله به معرفی دانشگاه مهمت آکیف ارسوی می‌پردازیم.

تاریخچه و معرفی دانشگاه مهمت آکیف ارسوی ترکیه

دانشگاه مهمت آکیف ارسوی در سال 1965 آموزش خود را تحت عنوان «مدرسه دخترانه تربیت معلم بوردور» آغاز کرد. این دانشگاه در سال 2006 با گردآوری واحدهای مدرسه حرفه‌ای بوردور، دانشکده آموزش و دامپزشکی دانشگاه آکدنیز، دانشکده آموزش سلیمان دمیرل به صورت رسمی کار خود را به عنوان دانشگاه مهمت آکیف ارسوی شروع کرد. نام این دانشگاه پس از کسب مقام دانشگاه برگزیده تازه تاسیس در سال 2006 از میان 15 دانشگاه ترکیه، بر سر زبان‌ها افتاد و تبدیل به مقصد پرطرفداری در میان دانشجویان بین‌المللی شد.

 دانشگاه دولتی مهمت آکیف بیش از 250 گروه آموزشی دارد و ده‌ها برنامه تحصیلات تکمیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. دانشگاه مهمت آکیف ارسوی امروزه دارای 12 دانشکده، 4 مؤسسه تحصیلات تکمیلی، 5 مدرسه عالی، 13 مدرسه فنی حرفه‌ای، 1 کنسرواتور موسیقی و هنرهای زیبا و 24 مرکز کاربردی و تحقیقاتی است.


قبولی های مهمت آکیف ارسوی

Images
فاطمه حاجی محمدی
سال : 2023


مهندسی مکانیک (ترکی)


مهمت آکیف ارسوی

شهر : آنتالیا

متقاضی دوره های آنلاین یوس کلینیک از شهر: لنگرود