دانشگاه دولتی ارزروم تکنیک

Image

دانشگاه دولتی ارزروم تکنیک

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه ( به ترکی : Erzurum Teknik Üniversitesi، ETÜ ) یک دانشگاه دولتی واقع در  ارزروم،  ترکیه است. دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه در سال 2010 به عنوان یکی از شش دانشگاه فنی ترکیه تاسیس شد. هدف دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه تبدیل شدن به یک مرکز تحقیقاتی در منطقه است.

دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه، ترکی می باشد. در نتیجه شرط ورود به دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه آزمون تومر می باشد، اما نگران نباشید؛ در صورت نداشتن مدرک تومر می توانید به تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه بپردازید. دانشگاه ترم اول دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه را با خیالی راحت به ما بسپارید. آموزشگاه دیار دانش نمایندگی آزمون تومر، دانشگاه غازی آنکارا و آنادولو اسکی شهیر در ایران می باشد.شرایط

پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه

شرط اخذ پذیرش در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش از دانشگاه ارزروم تکنیک ترکیه نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند.


قبولی های دانشگاه دولتی ارزروم تکنیک

Images
هستی نورعلی نژاد
سال : 2021


کارشناسی مدیریت (ترکی)


دانشگاه دولتی ارزروم تکنیک

شهر : ارزروم

متقاضی دوره های حضوری یوس کلینیک از شهر: ارومیه

Images
ثمین عربلویی
سال : 2021


تربیت بدنی (ترکی)


دانشگاه دولتی ارزروم تکنیک

شهر : ارزروم

متقاضی دوره های حضوری یوس کلینیک از شهر: ارومیه

دانشگاه های دیگر شهر : ارزروم