دانشگاه دولتی فنی خاورمیانه

Image

دانشگاه دولتی فنی خاورمیانه

دانشگاه فنی خاورمیانه در پایتخت ترکیه یعنی آنکار قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که به جزء ساختمان دانشگاه یک پردیس خارج از کشور ترکیه و در شمال قبرس بنا شده است. مساحت این دانشگاه ۴۵۰۰ هکتار است و مهم ارین قسمت بنا ۳۰۴۳ هکتار جنگل و دریاچه ایمیر است که جذابیت اصلی دانشگاه را این 2 گزینه تکمیل کرده است. دسترسی به مرکز شهر از طریق مسیر حمل و نقل بسیار آسان است و بدون دغدغه دانشجویان می توانند از امکانات شهری نیز استفاده نمایند.

دانشگاه فنی خاورمیانه ترکیه حدود 65 سال قدمت آموزشی و آکادمیک دارد، دانشگاهی که در ابتدا تنها مدرسه معماری بوده است اما به مرور رشد کرده است و به آنچه امروز می بینیم تبدیل شده است. رنکینگ و رتبه بندی بالای دانشگاه در سطح جهانی سبب پرطرفداری این دانشگاه برای متقاضی های مختلف شده است. به طوریکه یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاههای کشور ترکیه به حساب می آید. آیا می دانید که این دانشگاه سومین دانشگاه برتر در داخل کشور ترکیه است!

رنکینگ دانشگاه فنی خاورمیانه

دانشگاه فنی خاورمیانه ترکیه حدود 65 سال قدمت آموزشی و آکادمیک دارد، دانشگاهی که در ابتدا تنها مدرسه معماری بوده است اما به مرور رشد کرده است و به آنچه امروز می بینیم تبدیل شده است. رنکینگ و رتبه بندی بالای دانشگاه در سطح جهانی سبب پرطرفداری این دانشگاه برای متقاضی های مختلف شده است. به طوریکه یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاههای کشور ترکیه به حساب می آید. آیا می دانید که این دانشگاه سومین دانشگاه برتر در داخل کشور ترکیه است! تعداد کارمندان دانشکده های آن به 1273 تن می رسد. در ادامه رتبه های مهم این دانشگاه را آورده ایم:

  • رتبه جهانی: 596
  • رتبه ملی: 3
  • رتبه Alumni Employment: 328
  • رتبه خروجی تحقیقات: 504
  • رتبه ارجاع و سایتیشن: 460
  • نمره کلی دانشگاه خاورمیانه ترکیه:72.8

    شرایط پذیرش دانشگاه فنی خاورمیانه

    دانشگاه فنی خاورمیانه ترکیه استقبال بسیار گرمی از تمام دانشجویان ورودی به عمل می آورد. هدف این دانشگاه این است که تمام افرادی که به دنبال آینده تحصیلی بهتر هستند و پیشرفت علمی می خواهند، بتوانند به هدف خود برسند. برای همین شرایط پذیرش خود را به طور مشخص و بسیار آسان در وبسایت رسمی خود در پنج دسته اعلام کرده است:

    ثبت نام دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی: تمام دانشجویان بین الملل برای مقطع کارشناسی باید مدارک زیر را به زبان های انگلیسی و یا ترکیه به دانشگاه ارائه دهند و یک کپی از آنها را نیز در روز مراجعه به همراه داشته باشند: ریزنمرات دروس اصلی دیپلم و پیش دانشگاهی، مدرک دیپلم، ریز نمرات دوران دبیرستان، نامه معادل سازی، پاسپورت، 4 قطعه عکس از تمام رخ، فیش بانکی از پرداخت شهریه ی ترم جاری. همچنین تنها آزمونی که دانشگاه فنی خاورمیانه آنکارا برای پذیرش در دوره کارشناسی قبول دارد، نمره آزمون SAT می باشد.
    ثبت نام دانشجویان بین المللی برای برنامه های مقاطع بالاتر: فرم ثبت نام دانشجویان بین المللی، مدرک و ریزنمرات تمام دوره های پیشین از جمله دیپلم، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد، ترجمه تمام مدارک و گواهی ها، ریزنمرات، کپی و اصل مدرک زبان تافل و یا آیلتس، کپی یا اصل مدرک GRE, GMAT یا ALES، پاسپورت، 1 قطعه عکس پرسنلی


قبولی های دانشگاه دولتی فنی خاورمیانه

Images
فائزه مرندی
سال : 2019


دکتری اقتصاد (ترکی)


دانشگاه دولتی فنی خاورمیانه

شهر : آنکارا

متقاضی دوره های حضوری یوس کلینیک از شهر : ارومیه